Przejdź do Taraki "dużej" - na szeroki ekran
zdjęcie Autora

2013-07-24

Teresa Kunka Teresti

Mały Książę

22 lipca 2013 roku o godzinie 16.24 PM urodził się Książę Cambrige. Piszę z dużej litery, gdyż jego rodzice: księżna Katerine i książę Wiliam nie ogłosili jeszcze imienia potomka. Każdy człowiek ma jakąś datę i godzinę urodzin, ale godzina urodzenia małego Księcia jest szczególna. Otóż w tej godzinie, dziewięć minut wcześniej, nastąpił ingres Słońca do znaku Lwa. Jeśli poród był naturalny, o czym zapewnia rodzina królewska i odbył się siłami natury – brawo księżna Katerine, to wielki podziw dla matki natury, że wysterowała tak aby urodził się królewski Lew: dumny, władczy i podziwiany. A jeśli poród był sterowany tak, aby Książę urodził się właśnie o tej godzinie to świadczyłoby o wielkim znaczeniu astrologii w tej rodzinie królewskiej. Kiedy dysponuje się odpowiednim zestawem środków farmakologicznych to można poród opóźnić o jakiś czas. Jako osoba znająca potęgę astrologii mam wrażenie, że poród był jednak sterowany. Przecież już tydzień wcześniej matka księżnej Katerine powiedziała, że dziecko będzie spod znaku Lwa.

Teresa Kunka Teresti

Komentarze: 14

[foto]1. George Alexander Louis • autor: Teresa Kunka Teresti (2013-07-25 09:20:11)

Dziś już wiadomo jakie imiona nadano księciu: George Alexander Louis. Najpierw ustala się to z Babcią , czyli królową Elżbietą a potem dopiero można ogłosić światu.
Bardzo ciekawe byłoby porównywanie losów jego bliźniaka astrologicznego.

2. Ingres Słońca do Lwa • autor: Tadek (2013-07-26 16:36:29)

Pani Tereso,
Pani się pomyliła co do ingresu Słońca do Lwa.Nastąpił dopiero o godzinie 16:55 czasu londyńskiego letniego a nie jak Pani podaje.Wobec tego Georg nie jest wcale Lwem,ale Rakiem skoro urodził się o 16:24.Skąd Pani wzięła ten czas ingresu?

[foto]3. Astrotheme • autor: Teresa Kunka Teresti (2013-07-27 08:45:11)

Na stronie Astrotheme wpisałam do programu dane urodzenia Małego Księcia podając godzinę urodzenia 16.24 PM . Otrzymany horoskop pokazuje Słońce w pierwszej minucie znaku Lwa. Z powodu tych rozbieżności może ktoś jeszcze sprawdzi.

4. Astrotheme • autor: Tadek (2013-07-27 10:53:58)

Pani Tereso,
dla sprawdzenia wpisałem dane do programu Astrotheme jak Pani podaje i również pokazuje Słońce na 29°59´.Chyba wiem,gdzie Pani popełniła błąd.Pani włożyła London-Canada albo United States.W tym przypadku Słońce jest naprawdę na 1° Lwa.Powinno być London,United Kingdom.Tak jest poprawnie i wtedy Słońce jest jeszcze w Raku.Jeżeli Pani zada London gdzieś tam w Kanadzie albo USA to w Londynie w Anglii jest już północ..
Na to trzeba uważać,bo potem wyjdzie całkiem inny horoskop jak w tym przypadku.

[foto]5. współrzędne winne? • autor: Teresa Kunka Teresti (2013-07-27 15:42:47)

Czyżby Słońce wchodziło do następnego znaku zodiaku w zależności od współrzędnych, od położenia geograficznego na planecie Ziemi? To nie jest funkcją współrzędnych tylko funkcją CZASU uniwersalnego. Tu chodzi tylko o prawidłową godzinę a nie o miejsce urodzenia.

6. Czas, oraz miejsce urodzenia. • autor: Tadek (2013-07-27 21:42:17)

Pozdrawiam,
Pani mnie nie zrozumiała.Tu nie chodzi o współrzędne,ale o czas jak Pani poprawnie napisała.Dam przykład.Robimy horoskop dla Londynu w Anglii na godzinę 16:25.W jakimś tam Londynie w Kanadzie jest o tym czasie godzina 09:25(o 7 godzin mniej).Więc jeżeli zadamy do programu współrzędne Londynu w Kanadzie(np.przez pomyłkę),to musimy także zadać godzinę,która odpowiada godzinie w Londynie w Anglii,czyli 09:25 a nie 16:25.Program sam dodaje albo odejmuje godziny od czasu uniwersalnego w zależności na współrzędnych.Zależy od programu.Program Astrotheme właśnie tak działa.
Zadając do programu współrzędne inne niż Londynu a czas 16:24,to wyjdzie Pani nonsens. Nie tylko położenie Słońca,ale i Ascendentu oraz domów.
Niech Pani zada do programu współrz.Londynu 51°30´N,0°10´W i czas 16:24 i zobaczy Pani,że Słońce będzie w Raku.

[foto]7. nie 16.24 a 4.24 PM • autor: Teresa Kunka Teresti (2013-07-27 23:19:27)

Tu jest mój błąd. Należy wpisać w Astrotheme 4.24 PM bo tak podaje się czas w Anglii. Wszystko jest kwestią prawidłowego wpisania czasu urodzenia. Ale ja tak wpisywałam, no nie wiem, bo Astrotheme podał już horoskop Księcia Cambridge i tam widnieje
Born:July 22, 2013, 4:24 PM
in:St Mary's Hospital, London (United Kingdom)
Sun: 29°59' CancerAS: 27°10' Scorpio
Moon:28°17' CapricornMC: 20°37' Virgo
Dominants: Cancer, Scorpio, Capricorn
Pluto, Neptune, Jupiter
Houses 8, 2, 3 / Water, Earth / Cardinal
Chinese Astrology: Water Snake
Numerology: Birthpath 8
Popularity: 2,070 clicks, 25,252nd man, 34,872nd celebrity

A więc Słońce w 29^59' Raka.

[foto]8. Sceptycznie • autor: Przemysław Kapałka (2013-07-28 08:18:21)

A ja nie mogę zrozumieć, że ludzie podniecają się tymi narodzinami, w zupełnie obcym państwie, z którym niewiele nas łączy - tak, jakby narodził się co najmniej zbawiciel.

[foto]9. wyjaśnijmy temat • autor: Teresa Kunka Teresti (2013-07-28 08:26:40)

O której godzinie dokładnie, Słońce w tym dniu - 22.07.2013r, weszło do znaku Lwa:
- Urania pokazuje, że o 17.57 dla Warszawy, ale nie wiem czy Urania uwzględnia, że obowiązuje czas letni teraz. Trzeba zapytać Krusińskiego lub jakoś to sprawdzić
- z efemeryd wynika ze o 18.12, ale nie wiem czy dobrze odczytałam dla naszej strefy czasowej
- i czy w Anglii obowiązuje czas letni, tzn która rzeczywiście była godzina gdy narodził się Książę, bo tego nie sprawdzałam
Oczywiście zgadzam się z większością, że Książę urodził się kiedy Słońce było jeszcze w ostatniej minucie znaku Raka, bo z koniem bić się nie będę. Ale chcę się upewnić matematycznie.

[foto]10. to nie Książę jest tu najważniejszy • autor: Teresa Kunka Teresti (2013-07-28 08:28:09)

To jest świetne ćwiczenie astrologiczne.

11. Czas AM i PM. • autor: Tadek (2013-07-28 11:34:27)

Szanowna Pani Tereso,
tak,Anglicy są bardzo konzerwatywni i uwzględniają czas 12-to godzinowy,0-12 dopołudnia(AM)i popołudniu(PM).Na to trzeba zwracać uwagę.Sprawdzając na Astrotheme zadałem 04:24 PM,ale nie spostrzegłem,że Pani zadała 16:25 PM.Cieszy mnie,że nieporozumienie się wyjaśniło.
Co do czasu ingresu do Lwa to czas 17:57 dla Warszawy jest poprawny.Jest tu uwzględniony czas letni.
W Angli obowiązuje czas UT(uniwersalny),ale zarówno jak w Polsce obowiązuje czas letni więc czas 16:24 jest skutecznym czasem urodzenia Georga(UT+1,w Polsce UT+2).
Dla Pana Przemysława Kapałki:
Zgadzam się z Panem co do podniecania się tymi urodzinami ludźmi,którzy nie interesują się astrologią.Dla astrologów to jednak interesujące,jak podaje Pani Teresa.Pan chyba nie jest astrologiem,i dlatego nie łatwo to Panu przychodzi zrozumieć.

12. Urodziny małego Księcia... • autor: (2013-08-10 08:46:52)

Urodziny małego Księcia , to już nie to samo dla świata co urodziny królowej Wiktorii. Rodzina królewska w Anglii jest pozbawiona faktycznej władzy na rzecz parlamentu i premiera i stała się bardziej obiektem celebrowania , zainteresowania ze względu na posiadane tytuły i styl życia, tytuły ,które dzisiaj już nie dają dużej władzy , choć nadal są nośne medialnie.

Z tego względu na horoskop małego Księcia, już nie należy patrzeć jak na horoskop potencjalnego władcy, ale raczej na horoskop potencjalnego celebryty .

Ja w tym horoskopie widzę osobę z predyspozycjami pisarsko-oratoryjnymi. Gadułę, zabawiacza towarzystwa, co zawsze gdzieś ma w zanadrzu do opowiedzenia ciekawą, bądź zabawną historię, kogoś kto ma problem z trzymaniem na wodzy języka, a przy braku towarzystwa oddaje się pisarstwu. Widać też zdolności aktorskie,a taże zainteresowania muzyczne, w przyszłości spodziewam się, że może być z niego  aktor, albo pisarz, bądź muzyk w szerokim tego słowa znaczeniu,  choć nie wiem na ile ograniczenia z racji pochodzenia pozwolą mu się zrealizować w tych dziedzinach.

[foto]13. Zażenowanie • autor: Wojciech Suchomski (2013-09-22 00:17:06)

Przeczytałem wpis na tym blogu z zażenowaniem. Najpierw autorka ogłosiła, że dziecko urodziło się ze Słońcem w Lwie. Potem postawiła hipotezę, że w takim razie astrologia ma wielkie znaczenie w rodzinie królewskiej. Kolejna hipoteza, że aby urodził się Lew, bo to ważne astrologicznie, to opóźniono poród środkami farmakologicznymi.

A kiedy już autorka "jako osoba znająca potęgę astrologii" ogłosiła te wszystkie rewelacje, okazało się, że źle wyliczyła horoskop! I wszystkie te spekulacje diabli wzięli. A potem z humorem podsumowuje, że "to świetne ćwiczenie astrologiczne". Co jest tym świetnym ćwiczeniem? Prawidłowe wyliczenie horoskopu? Przecież w 2013 roku nawet i tego nie trzeba umieć robić, robią to za nas komputery.

Dla mnie ten artykuł to kompromitacja autorki jako astrologa. Takie naciąganie interpretacji horoskopu ośmiesza astrologię. Jak można przy tym twierdzić, że "zna się potęgę astrologii"?! Ile horoskopów Pani w ten sposób "zinterpretowała", opierając się na błędnych wyliczeniach? Masakra.

Wojciech Suchomski

[foto]14. odpowiadam • autor: Teresa Kunka Teresti (2014-02-16 14:16:14)

to ja jestem zażenowana
Ćwiczeniem astrologicznym jest wyjaśnienie nieporozumienia co do godziny urodzenia.
Najważniejsza jest interpretacja horoskopu i tu się bierze pod uwagę wiele wskaźników niezależnych od minut urodzenia, na szczęście.
I proszę uważać na słowa, panie Suchomski, żebym ja nie nazwała masakrą tego co pan robi. Jeśli pan jest tym astrologiem od giełdy to współczuję pana klientom. Pana buta jest ogromna.